Coördinator in Het Kristal

donderdag 14 oktober 2021

Binnen Het Kristal hebben we vier scholen, De Vliegenier en De Diamant en twee scholen voor speciaal onderwijs: Het Kroonpad en De Zonnehoek. Van het begin af aan was het de bedoeling om veel zaken samen op te pakken, maar in de praktijk bleek dit wat lastig. Nu is er sinds een aantal weken een coördinator binnen Het Kristal die gaat zorgen voor meer verbinding tussen de verschillende scholen. Het is nadrukkelijk de bedoeling dat de kinderen van de verschillende scholen elkaar beter leren kennen en meer begrip voor elkaars situatie krijgen. Wellicht is er over en weer veel van elkaar te leren. Als Vliegenier en Het Kroonpad hebben we hier al de eerste stapjes in gezet. Elke dag komen twee leerlingen van het Kroonpad bij ons wat lessen volgen. En dat is een mooie ontwikkeling, vinden wij.