De Vrienden van De Vliegenier

donderdag 14 januari 2021

Beste lezers,

We hebben inmiddels het merendeel van de opbrengst van de sponsorloop mogen ontvangen. Hartelijk dank daarvoor.  We hebben met Ernst Maatman gesproken over de activiteiten voor de kinderen. Het docententeam kijkt per klas welke vaste uitstapjes en in welke vorm passen binnen het onderwijsprogramma en de huidige situatie. Dit zullen wij als vrienden van de vliegenier financieel ondersteunen. Mocht het voor dit jaar niet lukken gezien de Corona-maatregelen om uitstapjes mogelijk te maken, dan zijn we inmiddels bezig met alternatieve plannen maken om op andere manieren de leerlingen te ondersteunen met de opbrengsten. Alle ideeën zijn welkom.

Verder hebben wij twee e-mails ontvangen van ouders die ideeën hebben over activiteiten voor leerlingen/school. Dank voor de betrokkenheid. We hebben dit doorgegeven aan het docententeam om te kijken hoe het past binnen het onderwijsprogramma.

Verder nieuws  is dat Arnoud Heins ons als Vrienden van de Vliegenier  komt versterken. Arnoud is vader van Twan (gr7),  Nienke (gr6a), Seline (gr4) en Brechtje (1/2B). WELKOM!

Met vriendelijke groet,
Namens “De vrienden van de vliegenier”,
Dianne,  Ellen, Janine, Arnoud  en Marco