Groep 4

donderdag 9 juli 2020

Een aantal kinderen van groep 4 hebben een stukje geschreven over hun tijd in groep 4:

Hoi ik ben Jayna
en ik ga wat vertellen wat ik geleerd heb en wat ik in groep 4 heb gedaan.
We leerde klokkijken, beter te meten, redactiesommen en de tafels en nog veel meer. Ik kon eerst niet zo goed klokkijken, maar nu kan ik het wel beter net als lezen en ik ken nu meer woorden.
Dit schooljaar was wel anders dan de andere jaren , omdat we een lange tijd thuis moesten blijven vanwege het Coronavirus. We kregen toen les via Google classroom en daar konden we elkaar zien en kon de juf ons dingen uitleggen.
Dit jaar hebben we nog wel veel leuke spelletjes gedaan en het heel gezellig gemaakt met juf Alice en de kinderen. Ook vind ik dat de juf heel erg haar best heeft gedaan met alles.
Groetjes Jayna

Hoi ik ben Jaylinn, ik ga het hebben over school. Het gaat goed op school. Ik ben iets beter geworden in rekenen en spelling en lezen en taal. Ik vind het fijn dat ik vriendinnen heb. Ik vind het leuk dat ik bij knutselen hele leuke dingen kan maken. Thuiswerken vond ik niet heel leuk want ik kon me niet goed konsentreeren. Gelukkig heb ik heel vaak goede rapporten. Ik denk nu ook.

Ik vond groep 4 een hele leuke klas. Het was wel bijzonder. Ik had niet verwacht dat ik met zoveel vrienden zou worden. Ik ben gelukkig in groep 4. En dat was het. Groetjes Sem

Ik ben Kian. Ik vind rekenen wel leuk. En ik zou graag andere kinderen willen helpen met rekenen, want dat vind ik heel leuk. En ik zou wel les willen geven over rekenen. En ik vind het ook heel leuk in groep 4.

Hallo ik ben Sanne. Ik vind groep 4 een leuke klas omdat ik veel vrienden en vriendinetjes heb. De knutselactiviteiten vind ik heel leuk. En buiten spelen en gymen met meester Jochem. En we doen leuke spelletjes buiten. En dat was het.

Het leukste vind ik de vakken gym en rekenen en taal en spelling en lezen. Vooral buiten gym en buiten spelen vind ik het leukst. Taal vind ik leuk omdat er veel dingen zijn die je kan leren over. Spelling vind ik leuk omdat er veel leuke leer spelletjes zijn. Rekenen vind ik leuk omdat je dat kan toepassen in groep 5. Lezen vind ik leuk omdat je kan dat ook toepassen in groep 5 en je word er slim van. Gym vind ik leuk er zijn heel veel leke spelletjes. Je word er sterk van. Buiten spelen vind ik leuk omdat je dan luchtje kan scheppen. Tot ziens groep 4, Dalmar.