Informatie kleutergroepen

donderdag 5 maart 2020

Tijdens de nationale voorleesdagen stond het boek ‘Moppereend’ centraal. Wat leuk, groep 8 heeft dit boek voorgelezen aan groep 1/2a en de peuters van ‘Doomijn’. Wat hebben de kinderen aandachtig geluisterd.

Vrijdag 13 maart staat NL doet op de planning. Helaas heeft groep 1/2a nog niet genoeg aanmeldingen voor begeleiding. Het zou jammer zijn voor de kinderen, als het niet door kan gaan. Kunt u nog helpen, laat dit dan even weten!

De spelletjesmiddag is een groot succes, daarom willen we dit graag ook in de volgende maanden voortzetten. Hierbij nieuwe data:
donderdag 26 maart
vrijdag 24 april
donderdag 28 mei
vrijdag 26 juni

Zoals jullie misschien wel kunnen zien, ligt er op ons plein veel zand. We hebben eindelijk bezems gekregen! Daarom de vraag of er ouders zijn die af en toe even met elkaar het plein willen aanvegen. Wilt u dit doen? Laat dit dan weten aan de leerkracht.

Ons volgende thema is Lente/Pasen.