Informatie kleutergroepen

vrijdag 6 december 2019

De kleutergroepen hebben een hele leuke Sinterklaas gehad! Elke groep heeft een geweldig optreden gegeven bij Sinterklaas en zijn pieten. Na het optreden hebben de kinderen een cadeau gekregen! Wat leuk! In de middag hebben we ook nog gezellig met elkaar Taaitaai poppen versierd.

Wij willen graag een vervolg geven aan de spelletjesmiddag. Hierbij de nieuwe data:

• Vrijdag 31 januari
  • Vrijdag 21 februari
  • Donderdag 26 maart

Voor het kerstdiner gaan wij een potje maken waar een waxinelichtje in kan. Kunt u uw kind dinsdag 10 december een glazen potje meegeven, zodat we die kunnen gaan versieren!

Wilt u uw kind vrijdag 20 december een plastic tas meegeven, zodat alle gemaakte werkjes mee naar huis kunnen! Op deze vrijdag hebben wij alleen een ochtend les en op deze ochtend mogen de kinderen speelgoed meenemen!

Nu het weer wat slechter weer wordt, hebben kinderen vaak regenlaarzen aan. Graag de kinderen sloffen meegeven, zodat ze niet op hun sokken in de klas hoeven! Ook kinderen die geen regenlaarzen aan hebben, mogen natuurlijk sloffen aan in de klas!

Na de kerstvakantie starten een aantal kinderen uit groep 1C in de groep 1-2a of 1-2b.

Op woensdag 22 januari heeft groep 1-2b klas op de plank. Verdere informatie hoort u nog.