Informatie uit de kleutergroepen

woensdag 9 september 2020

De eerste schoolweken zijn alweer bijna voorbij. De kinderen wennen langzaam aan elkaar en het weer naar school gaan. We hebben veel gepraat over de vakantie. De kinderen zijn veel aan het ontdekken wat er allemaal te zien is in de klas en in de hoeken. En wat zijn er veel regeltjes waar we ons aan moeten houden. Maandag starten we met ons eerste thema. Vrijdag aanstaande ontvangt u de themabrief per mail.

Tot slot: Wilt u ervoor zorgen dat de bekers, broodtrommels etc. voorzien zijn van naam? Daarnaast zien we veel volle bekers tijdens het fruitmoment en de lunch. De beker voor de helft vol is meer dan voldoende. We vinden het fijn dat de kinderen een theedoek mee naar school nemen om de tafel te dekken tijdens de lunch.