Koningsspelen:

vrijdag 4 april 2014

Hiep hiep hoera! Ook dit jaar viert onze koning zijn verjaardag. Op school vieren we zijn feestje door deel te nemen aan de koningsspelen op vrijdag 25 april. Gezamenlijk met alle scholen binnen het Kristal gaan we een ochtend lekker sporten! Accres organiseert een ontzettend leuke sportdag voor ons! Hoe gaaf is dat!
Hoe zal de dag eruit zien:
Zoals altijd worden de kinderen om half 9 op school verwacht. Om half 10 gaan we naar het hart van het Kristal waar de officiële opening zal plaats vinden met alle leerlingen van de scholen. Tijdens deze opening wordt er een warming-up verzorgd en gaan we de ‘Doe de Kanga’ dansen. Na de opening wordt er op de vier verschillende schoollocaties allerlei sportactiviteiten aangeboden. De ochtend sluiten we gezamenlijk af. Na al dat sporten en zweten kunnen we op school aanschuiven aan een heerlijke sportlunch! (Op die dag hoeven de kinderen dus zelf geen lunchpakketje mee te nemen) ’s Middags gaan we in onze eigen groep uitpuffen van al dat gesport en zijn de leerlingen zoals gewoonlijk om 14.00 uur vrij.