Kristal got talent

donderdag 6 februari 2020

Hallo allemaal, Op 13 maart is het NL Doet in Het Kristal. ’s Morgens allerlei leuke workshops en activiteiten en ‘s middags een grote show waarin iedereen kan laten zien wat hij of zij kan!!! Dus kun jij goed dansen, zingen, rappen, een instrument bespelen of is er misschien wel iets heel anders waar je goed in bent en wat je graag wilt laten zien doe dan mee!

Geef je zo snel mogelijk op maar in ieder geval voor 15 februari. Dat mag alleen, met een groepje, maar ook met je hele klas!

Rebecca, en Job zijn er ook bij en kunnen je, als je dat wilt, helpen tijdens je optreden. Zij moeten dan natuurlijk wel op tijd weten wat je wil doen. De show duurt een uur, elk optreden mag hooguit 5 minuten duren, elke school mag maximaal 3 optredens verzorgen.

Geef je dus zo snel mogelijk op want vol is vol! Wanneer: vrijdag 13 Maart 12.45-13.45 uur Waar: Centrale hart van het Kristal Voor wie: leerlingen van de 4 scholen, bewoners Kristal en buurtbewoners

Opgeven bij je meester of juf of via info@inkluzie.nl