Open dag op 6 oktober gaat door!

vrijdag 24 september 2021

Aanmelden is verplicht

Op woensdag 6 oktober doet onze school mee aan de gezamenlijke open dag van basisscholen in Apeldoorn. Fijn dat dit weer mogelijk is!

Wij bieden ouders graag de mogelijkheden om een goede schoolkeuze voor hun kind te kunnen maken. Sfeer proeven op school speelt daarbij een belangrijke rol. Tijdens de open dag op 6 oktober kunnen ouders van 09.00 tot 12.00 uur een bezoek brengen aan onze school.

Ouders moeten zich wel vooraf aanmelden voor de open dag. Aanmelden doen ouders online via de website basisscholenapeldoorn.nl Wij zorgen 6 oktober natuurlijk voor een veilige rondleiding door de school, passend bij de actuele corona-maatregelen.

Ken je ouders in je omgeving die op zoek zijn naar een basisschool? Attendeer ze gerust op de open dag van 6 oktober!