Vakantieplanner

woensdag 9 september 2020

Velen van u hebben de weg naar de vakantieplanner al weten te vinden. Ook kregen we berichten dat niet iedereen er in kan werken, of dat er een melding kwam met de melding “de agenda is niet te openen” o.i.d. Het kan dan zijn dat een andere browser uitkomst biedt. Ook kon er bijvoorbeeld nog geen vakantie in maart worden gepland als u uw kind wel in de voorjaarsvakantie naar school wilt laten gaan. Inmiddels is dit probleem opgelost. U kunt voor het hele schooljaar al uw keuze maken.

Het is wel belangrijk dat u uw vakanties aangeeft, ook als u de reguliere vakanties volgt. U kunt inloggen met de inloggegevens die u ook gebruikt voor de Leerplein055-app. Ook compensatiedagen en ziekmeldingen kunt u via de planner aangeven.