2014!!!

donderdag 19 december 2013

Het is misschien nog niet zo ver, maar nu alvast voor iedereen… De beste wensen en een heel gezond, sportief, leerzaam en  gelukkig  2014 gewenst. We gaan er weer fris tegenaan, want er staan verschillende projecten voor de deur. Het komende half jaar wordt een muziekproject gedaan in het Kristal voor de kinderen van leerjaar 6.  (Lees ook verderop in deze Luchtpost.) De kleutergroepen beginnen deze maand met het thema: Sneeuw en ijs. En in het nieuwe jaar krijgen de Basisgroepen 1 op maandag en vrijdag er juffen bij. Uitbreiding van uren voor juf Monic en juf Miriam. Joepie!

Maar voordat we aan al dat nieuws gaan beginnen geldt voor iedereen… Geniet van de kerstvakantie en van oud en nieuw! Het gaat tenslotte om de enige week in het schooljaar die we echt gesloten zijn.

Tip van Flip… Verknal je toekomst niet!