Buitenschoolse opvang (BSO)

Binnen ons Sterrenschoolconcept biedt Doomijn Kinderopvang buitenschoolse opvang aan voor kinderen van 4 – 13 jaar. De opvang vindt natuurlijk ook plaats in Het Kristal. De BSO is geopend aansluitend aan de schooltijden tot 18.15 uur. Voor kinderen vanaf 7 jaar en ouder is er een speciale ruimte. Samen met kinderdagverblijf De Toermalijn en POV De Toermalijn bieden we kinderen een doorgaande leerlijn van 0-13 jaar op Openbare Sterrenschool De Vliegenier.

Dit maakt BSO De Toermalijn bijzonder

De BSO medewerkers vangen kinderen na een inspannende schooldag op. Aan tafel eten en drinken we gezellig wat met elkaar en is er de gelegenheid om ervaringen van de dag uit te wisselen. De medewerkers zorgen ervoor dat uw kind(eren) een fijne middag beleven na school bij de BSO. Het team begeleidt de kinderen bij het beste uit zichzelf te halen. Persoonlijke benadering, humor, goede afstemming en open communicatie vinden wij belangrijk aspecten in het contact met de kinderen en hun ouders/verzorgers. Er wordt zoveel mogelijk ingespeeld op wat de kinderen aangeven (kinderparticipatie).

De BSO werkt samen met verschillende partijen in onze mooie stad en in Het Kristal. Zo kunnen de kinderen meedoen aan bijvoorbeeld zwem- en karatelessen of muziek- en cultuurlessen.

Meer informatie

Klik op de link voor meer informatie over BSO De Toermalijn of bel met de afdeling Klantadvies van Doomijn kinderopvang via telefoonnummer (038) 421 45 21 of mail naar klantadvies@doomijn.nl.