Project kast

vrijdag 20 november 2020

Project kast

Een tijdje geleden kwamen we met de groep tot de conclusie dat we eigenlijk geen mooie boekenkast in de klas hadden. Dat bracht Liam en Max op het geweldige idee om dan zelf maar een kast te maken. Samen schetsten ze diverse ontwerpen. De kinderen en juffen mochten het leukste ontwerp kiezen. Vervolgens hebben de jongens lege flessen verzameld en ingeleverd. Met het geld dat ze daarvoor kregen, hebben ze zelf hout uitgezocht en keurig op maat laten zagen. Toen zijn ze daar thuis, met een helpende hand van Waut, flink mee aan het klussen geslagen. Met als resultaat een prachtige kast! De kast staat nu in de klas te pronken. Alle andere juffen en meesters zijn stiekem wel een beetje jaloers. Wij zijn vooral hartstikke trots op dit geweldige intitiatief. Fantastisch gedaan mannen!