donderdag 3 december 2020

De laatste weken van een bijzonder kalenderjaar. Alles is net even anders, vanmorgen mochten we gelukkig  nog wel Sinterklaas ontvangen. Hij had bij ons op school een fantastische schatkamer ingericht, waar alle kinderen hun eigen cadeautje konden kiezen. Wat een fantastisch idee van de beste man!

Ook met de kerst passen we het programma wat aan. Binnenkort volgt hier nadere informatie over. We kunnen al wel vast melden dat het avond-buffet niet door zal gaan. We ontvangen de leerlingen op vrijdag 18 december met een feestelijk ontbijt. Om 12.00 uur sluiten we die dag de school voor een welverdiende kerstvakantie. We verwachten de kinderen weer op maandag 4 januari 2021 in een hopelijk normaal nieuw jaar.