Activiteiten in de komende periode

donderdag 7 april 2022

Het is door allerlei redenen een tijdje zeer rustig geweest met activiteiten, maar gelukkig kunnen we weer wat ondernemen. In de komende periode staan verschillende leuke activiteiten op de planning. We beginnen op 14 april met de Paas-lenteactiviteit. De Ouderraad heeft een gevarieerd programma in elkaar gezet met o.a. een klein ontbijtje, een vossenjacht (u kunt zich nog opgeven als vos) en natuurlijk het alom bekende eitjetik-tik met een grootse finale in de middag op het plein.

Een week later houden we de Koningsspelen op 22 april. In het verleden gebeurde dat met alle scholen uit Het Kristal samen, nu doen we het nog een jaartje apart van elkaar. Ook bij deze spelen vragen we uw medewerking. Binnenkort hoort u hierover meer nieuws.

De schoolfotograaf komt op dinsdag 24 mei foto’s maken van de kinderen en de klassen. We hadden dit gepland in de periode in januari, omdat dan alle leerlingen op school zijn. I.v.m Corona is dit verschoven. Volgend jaar plannen we de fotograaf opnieuw in een periode dat alle kinderen op school zijn.

Een dag later op woensdag 25 mei staat de schoolreis gepland. Over de bestemmingen wordt u binnenkort op de hoogte gebracht.