Kennismaking

woensdag 9 september 2020

Aan het begin van elk schooljaar bent u gewend om tijdens een informatieavond geïnformeerd te worden over het reilen en zeilen in de groep van uw kind. Dat is dit jaar natuurlijk een dingetje, we willen niet met teveel mensen tegelijk in een lokaal verblijven. Daarom hebben we gezocht naar een andere oplossing. Uiterlijk 18 september krijgt u van de leerkracht van uw kind een Powerpoint-presentatie met daarin alle informatie. We proberen zoveel als mogelijk informatie te delen, de vorm waarin dit gebeurt, kan natuurlijk verschillen per leerkracht. Het kan zijn dat er in de Powerpoint foto’s en filmpjes van de (kinderen uit) groep in de presentatie worden opgenomen. Deze mogen niet verder, via welk kanaal dan ook, worden verspreid!

Ook spreken we u en uw kind aan het begin van het jaar tijdens de KOL (Kind Ouder Leerkracht) gesprekken (vanaf groep 2). We vinden deze gesprekken belangrijk en hebben daarom besloten om deze wel door te laten gaan. We hanteren daarbij zeker de RIVM regels (handen wassen, afstand houden e.d.). De uitnodiging hiervoor ontvangt u op 14 september van de leerkracht van uw kind. U kunt dan 2 mogelijkheden aangeven waarop u kunt. De leerkracht maakt vervolgens de indeling. De gesprekken worden gehouden vanaf 21 september.