Nieuws groep 1-2

dinsdag 7 juli 2020

Schoonmaak
De zomervakantie staat al voor de deur en we willen graag dat al het materiaal, waarmee de kinderen het afgelopen schooljaar gespeeld hebben, na de zomervakantie weer schoon is. Voor de schoonmaak doen wij een vriendelijk verzoek aan u om ons te helpen. We willen graag:
• Hulp van ouders voor de was uit de huishoek en voor de verfschorten
• Hulp van ouders die spelletjes thuis schoonmaken
Wilt u uw kind een GROTE STEVIGE tas meegeven, voorzien van naam? In de tas geven wij materiaal mee aan uw kind. U kunt dit materiaal voor vrijdag 17 juli weer meenemen naar school. Lego e.d. kan het makkelijkst schoongemaakt worden door het in een sloop te stoppen en dan in de wasmachine te wassen. Houten materiaal s.v.p. alleen afnemen met een vochtige doek.

Meester en juffendag
Volgende week 16 juli vieren we meester en juffendag. Het thema is ‘circus’. De kinderen mogen verkleed op school komen, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Gezien de Corona tijd wordt het feest in het eigen lokaal gevierd. Voor iets lekkers wordt gezorgd.
Wie weet komt er nog wel iemand op bezoek 😉