Nieuws uit de kleutergroepen

donderdag 6 februari 2020

In de kleutergroepen zijn we gestart met het thema ‘Kleuren en vormen’. Er zijn al mooie kunstwerken gemaakt; scheuren van vormen, stempelen met vormen en het mengen van kleuren. We hebben het boek ‘Kleurenwinkeltje’ gelezen en groep 1/2a gaat aan de hand van dit boek een optreden doen tijdens klas op de plank op woensdag 19 februari om 9.15.

Vrijdag 13 maart staat NL doet op de planning. Tijdens NL doet staan er verschillende workshops op de planning. De kleutergroepen gaan hier ook aan mee doen! Voor deze dag zoeken wij nog begeleiders!

Groep 1/2a en 1c hebben een workshop van 9.15 tot 10.15. Groep 1/2a heeft 6 begeleiders nodig en groep 1c minimaal 4 begeleiders. Groep 1/2b heeft een workshop van 10.45 tot 11.45. Deze groep zoekt ook 6 begeleiders.

Kunt u helpen? Laat dit dan weten aan de leerkracht van uw kind. Bij teveel aanmeldingen loten we.

Na de voorjaarsvakantie starten er een vijftal kinderen uit groep 1c in de 1a of 1b groep. Ouders van deze kinderen zijn al op de hoogte!

Nogmaals het verzoek om uw zoon of dochter fruit mee te geven en niet al te volle bekers.