Nieuws uit groep 6

maandag 9 december 2019

We zijn al weer een paar maanden op school en we hebben al veel leuke dingen gedaan.
In november hebben we een bezoek gebracht aan het ASK in het Orpheus, hier hebben we een voorstelling gezien over Peter Pan.
Door de zaal liepen piraten en ze kwam zelf uit het plafond.
Afgelopen donderdag was het sinterklaasfeest. De kinderen hebben ontzettend hun best gedaan op de surprises.
Iedereen was ontzettend blij met de cadeaus die ze gekregen hebben.

Aankomende donderdag wordt het een spannende dag voor groep 6. Donderdag wordt Inkluzie gefilmd voor het programma Nieuwsuur.
Het zal te zien zijn in de serie: “Onderstroom – Bruggenbouwers”. De samenwerking tussen regulier onderwijs en speciaal onderwijs zal hierbij centraal staan.
Misschien dat jullie ons nog wel op de televisie zien.

We zijn nog niet klaar met alle leuke dingen, want volgende week dinsdag mogen wij een bezoek brengen aan het paleis het Loo. Hier krijgen wij een museumles en mogen wij schaatsen.