Spelletjesmarkt

donderdag 24 februari 2022

Doe je mee? KrisKras 2e hands spelletjes markt

Waar & wanneer?Je kunt je oude spelletjes na de vakantie op school inleveren:  Vanaf maandag 7 maart tot en met vrijdag 18 maart.  Zit je niet bij ons op school dan kun je je spellen inleveren bij de receptie van Het Kristal.

De eerste markt die we houden is op woensdagmiddag 23 maart en is in Het Kristal natuurlijk! Een 2e datum maken we later bekend.

Welke spelletjes zijn welkom?

Alle bordspelletjes (voor 4+ en ouder) die je zelf niet meer nodig hebt, maar nog wel schoon en compleet in een doos zitten, zijn van harte welkom. Kijk jij deze vakantie ook even onder in je kast?

Waarom doen we dit?

De opbrengst van de spelletjesmarkt komt geheel ten goede aan onze eigen nieuwe spellen die we gaan maken; Het KrisKras-kwartetspel en KrisKras-memoriespel.

Wie organiseert dit?

KrisKras is een project van de 4 scholen en de BSO/KDV in Het Kristal.

We willen meer samen spelen! Daar kan iedereen ons bij helpen.

Je kunt onze actie en meer over deze 2e hands spelletjesmarkt zoals het aanvangstijdstipvolgen op voorapeldoorn.nl/Kriskras .