Thuiswerken groep 5!

woensdag 13 januari 2021

Voor de kerstvakantie kregen we te horen dat de scholen weer dicht gingen. Dit was voor de juf en de kinderen een verdrietig moment. Toch wil ik even zeggen dat ik trots op jullie ben, want ook bij jullie ging gelijk de knop om en zeiden we tegen elkaar: ‘We gaan dit met elkaar doen en we kunnen dit!’ De afgelopen weken hebben de kinderen heel hard gewerkt. Spelling, rekenen, taal en estafette staan elke dag op de planning. En zoals afgesproken: We kunnen het! Tijdens google meet hebben we vooral even een gezellig momentje met elkaar, wordt er extra geoefend of wordt de les even herhaald. Kahoot, bewegend leren met de tafels, werken op het wisbordje en af en toe een quiz. Ga zo door groep 5! En niet te vergeten, complimenten aan de ouders!