Welkom in groep 5!

woensdag 9 september 2020

Jaa, we zijn weer begonnen! Na een fijne vakantie zijn we weer met elkaar van start gegaan. Het is voor iedereen weer wennen. De eerste week zijn dan ook vooral de regels besproken en hebben we het met elkaar gehad over hoe het in groep 5 werkt. We hebben elkaar beter leren kennen, door middel van de vakantie kletspot en de gewone kletspot. Erg leuk om veel over elkaar te weten!

De eerste week hebben we nog leerstof herhaald van groep 4. Dit was voor de kinderen fijn om weer even op te starten. Vanaf deze week zijn wij weer begonnen met werk uit groep 5. We maken gebruik van de weektaak. Op de weektaak staat precies wat we elke dag gaan doen. Ook staat er moet werk op de weektaak, dit is werk dat elke week af moet zijn. Dit werk wordt door de leerlingen zelf ingepland. Dit is nog wel lastig, maar het gaat steeds beter.

Ook al is het wennen, ik ben trots op hoe hard groep 5 nu al aan het werk is! Jullie zijn toppers!